Podmínky


Dodací podmínky FILI s.r.o.


1. Ceny uvedené v ceníku jsou FCO sklad dodavatele a jsou platné vždy od data v ceníku uve­deného do vydání ceníku nového s tím, že u již uzavřených smluv platí cena uvedená ve smlouvě.

2. V případě, že zboží je skladem, prodávající je vyexpeduje zpravidla nejpozději příští pracovní den po obdržení objednávky. V případě, že objednané zboží není na skladě, nebo je nebude možné dodat do 5 pracovních dnů od obdržení objednávky, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání.

Prodávající je oprávněn plnit objednávku i po částech, pokud kupujícího předem o takovém plnění informuje a zákazník s tím souhlasí.

3. Platební podmínky:

    3.1. V rámci České republiky - Hotově na dobírku. Cena za poštovné a balné je 100 Kč (bez DPH).
    3.2. Mimo Českou republiku - po uhrazení proforma faktury je zboží zasláno pomocí služby Zásilkovna (http://www.zasilkovna.cz), cena dobravného a balného je odvozena od hmotnosti Vašeho balíku a také zda si balík vyzvednete na výdejím místě Zásilkovny nebo požadujete-li doslaní pomocí Slovenské pošty..

4. Záruky na zboží (dle hospodářského zákoníku).

5. Reklamační podmínky Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku. Záruka je omezena výhradně na náhradu samotného zboží, veškeré další náhrady jsou vyloučeny. Zahájení reklamačního řízení nemá vliv na povinnost kupujícího uhradit v řádném termínu vystavené faktury. Nelze tedy, aby kupující pozastavil úhrady faktur z důvodu reklamačního řízení.

Záruka se nevztahuje na vady, které byly způsobeny nedodržením určených pracích a ošetřovacích symbolů, neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením. Záruku nelze uplatnit na zboží, které v kombinaci s dalším materiálem reagovalo a poškodilo výrobek. Doporučujeme proto provádění zkoušek před započetím výroby.

K reklamovanému zboží je nutno přiložit písemnou reklamaci včetně popisu závady a návrhu na vyřízení reklamace, a kopii dokladu o nákupu (fakturu).

Oprávněné reklamace vyřešíme výměnou nebo opravou zboží, popřípadě vrácením zaplacené kupní ceny. O způsobu řešení reklamace rozhoduje výhradně prodávající, který kupujícímu oznámí způsob a dobu vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace dopraví prodávající opravené zboží k zákazníkovi na vlastní náklady.

6. Odběratel se zavazuje neprodleně a písemně informovat dodavatele o změnách svých údajů na shora uvedené adresy.

7. Odběratel a dodavatel se dohodli, že podle ust. § Občanského soudního řádu v platném znění je místně příslušným soudem prvního stupně Obvodní soud pro Prahu 4.

VYHLEDÁVÁNÍ


Příze SCHOELLER
Další produkty

VÝBĚR Z PŘÍZÍ SCHOELLER

Merino 105 Color

6000218295

balení 10 x 50 g

velikost jehlic 4-5

Elfin

280040

balení 10 x 50 g

velikost jehlic 5-6

Pantino

280075

balení 10 x 50 g

velikost jehlic 4-5